Pro řešitele aktivit
Formulář pro návrh aktivity – DOC ke stažení
Zpráva za uplynulé období – DOC ke stažení
Termíny:
- do 31. 10. každého roku zaslat vyplněné formuláře: Zpráva za uplynulé období a Formulář pro návrh aktivity
- do 15. 11. schvalování návrhů
- v období 15. 11. až 30. 11. schůzka Koordinační rady
Návrhy aktivit
- Návrhy aktivit přijímáme pouze v podobě vyplněného formuláře, a to hromadně od ředitelů ústavů nebo jimi pověřených zástupců
- Návrhy jsou zasílány na emaily koordinátorky a tajemníka: dvorackova@hiu.cas.cz a vokurka@hiu.cas.cz
- Návrhy nejsou přijímány od jednotlivců
- Návrhy je nutné připravovat v souladu s finančními odděleními jednotlivých ústavů a aktuální směrnicí pro SAV21
- Oznámení o přijetí, nepřijetí, návrhu aktivity a rozpočtu bude sděleno do 30. listopadu
- Spolupracující pracoviště/ústavy AV ČR žádají o dotaci po vypsání výzvy ze strany AV ČR
Řešení schválených aktivit probíhá od 1. ledna do 31. prosince.